اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۳۷۸۰

حق‌وردی: مقابل پرسپولیس مستحق شکست نبودیم

حق‌وردی: مقابل پرسپولیس مستحق شکست نبودیم
حجت حق وردی مدافع تیم فوتبال پیکان معتقد است که تیمش در دیدار دوستانه برابر پرسپولیس، مستحق شکست نبود.
۱۳:۰۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
وانانیوز|
حجت حق‌وردی درباره دیدار دوستانه تیم فوتبال پیکان مقابل پرسپولیس که با شکست یک بر صفر خودروسازان همراه بود، اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌های خیلی زیادی هم برای گلزنی داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. پرسپولیس از فرصتی که داشت، نهایت بهره را برد و در نهایت با یک گل برنده شد، اما ما هم مستحق شکست نبودیم. بازی‌های قبلی ما زیر فشار تمرینات بدنسازی انجام شد، اما در این دیدار شرایط بدنی بازیکنان بهتر بود و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سبک بازی پرسپولیس با حضور گابریل کالدرون تغییر کرده است یا خیر، تصریح کرد: از حالا نمی‌توان در مورد این موضوع نظر داد و باید منتظر شروع لیگ برتر باشیم. معتقدم پرسپولیس با جذب چند بازیکن، نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است و آنها همچنان هجومی بازی می‌کنند. فکر می‌کنم کالدرون مربی کاربلدی باشد. مربیگری تیم و مسائلی که این مربی در کنار خط گوشزد می‌کرد، نشان می‌داد که کالدرون مربی باتجربه‌ای است.

مدافع تیم پیکان درخصوص زمان نامشخص آغاز مسابقات لیگ برتر به تسنیم گفت: این شرایط اصلاً برای تیم‌ها و بازیکنان خوب نیست. با این وضعیت، بدن‌ها فرسوده می‌شود و نمی‌توان فقط بازی دوستانه انجام داد. خیلی از تیم‌ها روی شروع لیگ از تاریخ 10 مرداد حساب باز کردند، اما متأسفانه بازی‌ها شروع نشده و این موضوع می‌تواند به ضرر بازیکنان تمام شود. امیدوارم که بازی‌های لیگ هر چه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین